marlon-perseraiskaaja.jpg

Viddu homma on niin että mulle ei riitä spedehoron toosan polkeminen vaan sen valkosen panopuun reiän pitää olla spedehoron persereikä. Olen nääs nääs sen sortin rusken reiän ritari, viddu senhän näkee jo mun nahkan väristä. Pankoot spedet toisiaan persuksiin mulle kelpaa vain spedenartun persereikä. Siinä ruskea persroiske roiskuu mutta eihän se minua likaa, ei näy ruskeassa mustassa miehessä paskanroiske. Antaa tulla lunta tupaan, perseeseenpanijan maine kasvaa. Mä olen TIS-CIS Marlon Randy Seko-Manti viddu ja panen sua taikinavittua perseeseen.

Samaan aikaan toisaalla TIS-Marlon ei tyytynyt raiskaustuomioonsa
https://www.seiska.fi/Rikos/TIS-Marlon-ei-tyytynyt-raiskaustuomioonsa-nain-asia-etenee-seuraavaksi/1175633

marlon-mustamolo.jpg

Tapani tulette spedet tuntemaan. Musta pieni molo ei oo nolo persreiäntulppa täh täh persreikää.

Afrikkalaisten sikailuruttoisten hinttineekerinpersekärpästen pörinästä erottui seuraavanlaista tarinaa: Afrikkalaisen hinttineekeriapinaruttomiehilysten sikailuruton pitkälle TIS jalostettu edustusyksilö Marlon Anustappi Seko-Manti runttaa pientä neekerinmoloa valkkarinartun piikaiseen kakkoseen. Vääräihoinen narttu vikisee ja vaikertaa. Siinä koko session alaston ydin.

Ilmeisesti spedenartun liukas ykkönen oli taas kerran liian iso väljä viddu afrikkalaisen sikailijaruttoisen pikkupippelille. Nartun kakkosessa pikkumusta tuntui olevan kuin jossakin nakkipiilossa ja Marlon nautti kun vihdoinkin mustassa tuntui. Afrikan mies, pienimunainen musta-apinamies sai vihdoin astuttua spedenarttua persreikään. Naurattihan se jo hoh hoh hah hah. Ei noista sikailija neekerinpersekärpäsistä ja niiden pörinöistä, jutuista aina tiedä huomauttaa Pyllykirjan seksuaaliakropaatti Aina Ilona mutta voipha se olla niinii tai voipha se olla näinnii.

Leivättömän pöydän kivitalon pikkuikkunoiden kaltereilla keikkuvien ilo ja haaskalintujen tirskutuksen, raakkumisen tulkitsijat ovat suomentaneet mölystä seuraavaa. Tervetuloa vaan TIS-neekeriprinssi Marlon, perseennussijoiden toistaiseksi ruunaamaton tuleva kuningas kaltereiden sisäpuolelle. Kyllä täällä TIS-neekeriprinssi ruunataan ja kulkuset syötetään haaskalinnuille. Marlon, sun kakkoselle on käyttöä tiedossa. Tervetuloa