tommijeejeelee.jpg

Jauhojengin tunnetuin pissis marinisti mää-mää-määministeri Marinan krokotiilinkyyneleet ovat villinneet tekijämiehiä ja naisia sekä muunsukupuolielimellisiä olentoja ympäri maailman. Yksi tunnettu tekijämies ameriikanihme kalunkäyttäjä ja suomitaustaista CIS naista Pam Pam Pamela Pomelo aina läpeensä tyytyväiseksi tuunannut molomies Tommi Jee Jee Lee on pannut somen laulamaan ihastustaan Suomen tunnetuinta keski-ikäistä pissistä Marinaa kohtaan.

Ihanaa Marina nyt tittelit ja pikkarit pois. Tahdon jauhottaa sinua, tahdon pamputtaa sinua, nautintoa kipua minulla on meisseli MEISSELI. Tuu mun luo tahdon jauhottaa sinua tahdon myllätä sinua tahdon panna sinua, Pam Pam Pamela suosittelee sinua. Teemme sinusta tähden tähtilipun alla, Tommy päällä Pamela vierellä. Me ollaan marinisteja kaikki kun oikein silmiin katsotaan.

Mustasukkaisten bändäreiden juoruamisen mukaan Tommy Jee Jee Lee laulelee Marinalle: "Yo soy marinero Tommy y mujer tu necesitas mi remo grande" elikäs: Olen marinero Tommi ja tarvitset kulta minun isoa melaa. Melon soudan huopaan myrskyssä sinun kirkkovenettä minun jätti melalla. Unohtuu kaikki muu pippelöinti, jäädä saa ponneton Olav Uusmolo.... Mää-mää-mää voihkii mää-mää-mää-äippä linkuttaa molottaa linkuttaa molottaa....

vittu-paskaa.jpg

Ps. MInulla on samanlainen Pillukoru kuin sinulla, se on paras tavarani, maukkaampi kuin Pam Pam Pamelan paras tavara. Tommy sanoi # je suis marinistes ja Pamela sanoi #metoo

Kaivaten kiihkein terveisin ameriikan auringon alta. Tule pois sieltä ryssänkainalosta tänne vapaaseen maailmaan jauhottamaan Bunga bunga. Kaikki me ollaan marinisteja. https://leakedmeat.com/tommy-lee-penis/

ylilauta-marina.jpg

Tunnettu keski-ikäinen pissis marinisti jauhopeukalo krokotiilinkyynel suihkulähde mää-mää-määministeri Marina on aivan marinoitu suurella huomiolla maailman mahtavilta ja Ylilauta saatana. https://ylilauta.org/satunnainen/130737589

Enhän minä tässä muuta kuin vähän biletin tyttöjen ja miehilysten kanssa. Me ollaan juksattu kaikkia teitä hupsuja joten jäitä hattuun ja viinilasiin Boomeri. Minä olen marinisti. Asialliset hommat hoituu, hoituu nartun logiikalla, muuten ollaan kuin Ellun kanat. Revi siitä Boomeri. Mulla olis nyt muita hommia tuunattavana joten heippa. Nyt puhuu #jauhojengi-masinoijaksi väitetty Ylilauta
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/820331d0-7c4a-462c-ad62-a0378f6e65a3

Pääministeri Marinin verkostoilla oli ilmeinen syy vuotaa kohu­sisältöä Petri Nygårdin musiikin tahtiin
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009028508.html

otan-sanna.jpg

Laitan tässä vielä viimeisen peppukuvan fanittajalleni Tommylle. Eiks oo kiree peba, sullahan on melamiehen taju?

Tuu käymään stadissa ja pörrään bileissä, täällä odottaa kolme sulotarta ja vähän useampikin herkkubeba. Bunga bunga. Bailataan Antti Tuiskun ja Petri Nygårdin musiikin tahtiin

"Bilepääministeri" – näin Marinin videokohua ja "villiä biletystä" on kommentoitu ulkomailla # Je suis marinistes
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bilepaaministeri-nain-marinin-videokohua-ja-villia-biletysta-on-kommentoitu-ulkomailla/8490574