marina-natomorsian.jpg

Viddu jos se NATO setä ei nyt ota minua ja maitani niin minä sanon pyh pah

Niin se vain on kuin vanhassa kansanviisausessa sanotaan. Sosialistinartun EI onkin KYLLÄ. Sen on nyt saanut kuulla niin ryssän putte kuin ameriikan vanhaherra ja turkinsulttaani. Vanhan Joe setämiehen NATO vetovoima toimii.

Ei NATOon minun hallituskaudellani onkin nyt Naton otan minun hallituskaudellani jos Turkin sulttaani suo. Menes nyt Haavisto Peku viihdyttämään sitä turkinsulttaania, muista käyttää Sultan Super Sk suojausta. Opettele Bülent Ersoy tyyli ja tanssiaskeleet niin sulttani tykkää. Voi Putte mitä sait sä aikaan nääs Putte mun mieleni myllersi ylösalaisin nääs nääs. Nyt mä tahdon päästää NATO herran sisään ja pidän siellä pitkään pitkään ..... Boomer setämies sinulta ei kysytä asiassa. NATO-setämies Joe vie ja suomineito vikisee, revi siitä! Boomer jäitä lonkerolasiin!

Samaan aikaan toisaalla. Pääministeri Sanna Marinin mukaan Ruotsin kanssa yhtäaikainen hakemuksen jättäminen antaisi viestin vahvasta pohjolasta.

leuanveto.jpg

Nato kamppailussa tarvitaa raakaa voimaa jota nahkatakkinen määministeri hankkii leuanvedolla. OTAN olutta ottamalla voi sitten vilvoitella kylmänhien pois

Parasta mitä Suomen NATO jäsenyysasian ympärillä on tapahtunut on savonlinnalaisen Olaf Brewingin OTAN olutta innovaatio jota on tehty tunnetuksi Luxus tuotteeksi myös Venäjällä. Kaljaveikot pärjää aina niin sodassa rauhassa kuin rakkaudessa sano naapurin flicka

otan-olut.jpg

OTAN olutta NATON kanssa Suomineidon ja NATOn häissä. Rakkaudesta lajiin sanoo Jam FuckStuff

https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/4612079 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008817328.html